• slayt
Duyurular
Aidat Borcu Sorgulama
Son Eklenen Video
Bizi Takip Edin
İzmir Hava Durumu
Anket
Döviz Bilgieri
Merkez Bankası Döviz Kuru
  ALIŞ   SATIŞ
USD 45,9084   45,9911
EURO 53,4156   53,5118
Özlü Sözler
"Okumayan insan, hayata tek bir pencereden bakar, bildiği ezber cümlelerle olayları yorumlar ve dar kalıplı bakış açısına sahip olur." Sokrates
Ziyaretçi Sayacı
Bugün: 85
Dün: 269
Toplam: 29144
YAZAN MI? YAZDIRAN MI?

YAZAN MI? YAZDIRAN MI?
Kalemine güvenen yazarların, yapay zekâ ile sınavı…
Gerçekten kelamına, kalemine güvenen yazarlar;
yazarken sadece kelimeleri değil,
içinde biriken duyguları, yaşanmışlıkları ve suskunlukları da döker satırlara.
Onlar;
gördüğünü hisseden,
hissettiğini anlatan,
anlattığıyla toplumsal ve duygusal yaralara dokunanlardır.
Roman yazar, hikâye kurar, şiirle içini döker,
anılarını biriktirir…
Ama en çok da yazabilmek için mücadele eder.
Çünkü bilir ki yazmak; sabırdır, emektir, beklemektir.
Bugün ise başka bir gerçek var karşımızda:
İki günde kitap yazanlar…
Hazıra konanlar…
Yapay zekâyla hızlanan ama derinleşmeden çoğalan metinler…
Bu bir karşı çıkış değil yalnızca,
bir sorgulama:
Emek mi, hız mı?
Ruh mu, teknik mi?
Çünkü duygu olmadan yazılan her satır eksiktir.
Emek olmadan elde edilen her başarı ise tartışmalıdır.
Duygu ve emek olmadan, hazıra konarak elde edilen şey;
bir başarı değil, bir hakkın gaspıdır bence.
Kelimeler sadece yazılmaz;
yaşanır, hissedilir, süzülür…
Ve günün sonunda asıl soru şudur:
Yazan mı kalacak,
yoksa yazdıran mı?


                  Sibel ATAPEK



Sibel ATAPEK



Okunma Sayısı: 98

18.97.14.80

YAZARIN DİĞER YAZILARI

Başkan'ın Mesajı
Yararlı Linkler

Yazarlar ve Şairler Dayanışma Derneği

© Copyright 2025  V4.7 Tüm Hakları Saklıdır.

Hazır Dernek Sitesi



Whatsapp  Destek
Whatsapp Destek